Jak správně a efektivně zařídit svou kancelář?
V práci vám přidělili kancelář a vy si jí máte zařídit podle sebe a vlastní fantazie. Nyní samozřejmě budete vybírat nejrůznější kousky nábytku a kombinovat, ať to v práci máte útulné a krásné. Jak toho docílit? Jak mít krásnou kancelář ve které se vám bude příjemně pracovat a ve které se budete dobře cítit?
Myslete na praktičnost
Kromě toho, že vaše kancelář musí být přirozeně krásná a moderní, musí být také praktická. To při své práci oceníte především. Hlavními kritérii je tedy pohodlí, praktičnost a modernost. Jde vůbec skloubit tyto tři prvky do jedné kanceláře? Určitě ano. My pro vás máme pár rad a tipů.
Pohodlí při práci
Dva klíčové kusy nábytku musí být v každé kanceláři. Pracovní stůl a židle. Pracovní stůl vybírejte bytelný, pevný a v takové výšce, která pro vás bude ideální. Podobně je na tom kancelářská židle. Nesáhněte po první, kterou uvidíte, naopak je důležité vybírat, hodnotit a přemýšlet. Kancelářská židle by měla být pohodlná, z příjemného a kvalitního polstrování, které je prodyšné. Opora zad je velmi důležitá.
Osvětlení
Při práci potřebujete také kvalitní osvětlení. Někdy se prostě přesčasům nevyhnete, venku může být sychravo, celý den zataženo a vy na práci pořádně neuvidíte. Proto myslete na hlavní osvětlení, které bude osvětlovat celou místnost. Kromě toho si pořiďte také stolní lampičku, která bude osvětlovat pracovní stůl.
Místo pro schůzky
Jestliže v práci přijímáte pracovní návštěvy, pak je nutné je někde posadit. Má-li vaše kancelář prostor a vy potřebné finance, umístěte do rohu menší pohovku s konferenčním stolkem. Bude působit příjemněji a uvolněněji, když budete pracovní věci řešit takto než přes pracovní stůl.
Další nábytek
Kancelář není jen o psacím stole a židli, ale také například o policích, kde uložíte drobnosti, které v kanceláři potřebujete. Využijete úložný prostor? Pak si můžete pořídit knihovny, pojízdné šuplíky a další kusy nábytku.